Want to share this Foto on another web-site or blog?

Paste one of the following lines in to your site, blog or profile page..

Script:

HTML (for myspace, bebo etc):

BBCode (for message boards/forums):
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]



Mail this Foto to a friend



< Previous
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]


Wednesday, 23-Jun-2010 20:20
pulut cawan dan pasta goreng
sedappppp sesangat pulut cawan nih...selalu masa kecik mak kita mmg selalu buat...mmg buat besar cawan...haaaa makan la puas2 :-D :-D :-D :-D :-D buat pun mudah..cuma time nak balut inti keliling pulut tu je..melekat2 kat tgn & sudu :->

pasta goreng tu actually resepi mcm goreng mi kuning biasa tu je,cuma dah takda mi kuning kat rumah nih,kita tukar guna pasta,sedap jugak cuma kena buat kering skit la pastu masuk sos tomato lebih skit nak kasi masam2 skit :-D





© Pidgin Technologies Ltd. 2016